top of page

Ryhmäliikunta

LOVE YOURSELF : GET WELLNEX!

Meillä on tarjota monipuolinen valikoima erilaisia ryhmäliikuntatunteja pitkin päivää jokaisen maun ja vaativuustason mukaan. Olemme tunnettuja laadukkaasta ja ammattitaisoisesta ohjauksesta, jonka takaa yli 15 vuoden yrittäjäkokemus liikunta-alalla.

 

Ryhmäliikuntatunnit on jaoteltu kategorioihin raskaista liikuntamuodoista aina palauttaviin ja rentouttaviin tunteihin, jotta löytäisit tavoitteitasi ja toiveitasi vastaavat tunnit!

Meillä on tarjota kannustavat ja energiset ohjaajat, laadukkaat uudistetut tilat ja ihan paras tsemppihenki!

Tervetuloa mukaan kokeilemaan rohkeasti erilaisia tunteja!

Kaikki tuntimme kestävät 50 minuuttia, ellei tuntikuvauksessa tai ajanvarauskalenterissa toisin mainita.

Tunnille kannattaa ottaa mukaan oma pyyhe ja juomapullo, sekä tunnille soveltuvat sisäliikuntajalkineet!

Varausjärjestelmä näyttää tunnin tilan ( tilaa / jonotilaa / täynnä ), sekä oman varauksesi, ei muita varanneita. Peruutus onnistuu Enkoran kautta viimeistään 12 tuntia ennen tunnin alkua. Mikäli akuutti syy perua tuntipaikkasi myöhemmin, yhteys puhelimitse! Viime tinkaan jääneistä peruutuksista jos tunti on loppuunmyyty / tunnille tulematta jättämisestä perimme 5 euron kertamaksun.

Näin huomioimme muut kanssaliikkujat ja varmistamme, että jokainen saa tiedon esimerkiksi jonotilassa ollessaan ajoissa ja pääsee osallistumaan tunnille.

Ryhmäkokomme tällä hetkellä : Spinning max 12  ja TRX max 12.

Muut tunnit : pienryhmiä n. 10-19 hlö

Fitness

Pumppi

Tehokas lihaskuntotunti, jossa käydään kehon päälihasryhmät läpi painoja apuna käyttäen.

Tunti sopii kaikille, vastusta helppo säätää sillä, kuinka raskaita painoja tunnilla käytät.

Tunti kehittää lihaskestävyyttä, kiinteyttää ja parantaa aerobista kuntoa!

Image by Scott Webb

Circuit

Tehokas kiertoharjoittelutunti. Liikkeissä hyödynnetään osin kehonpainoa, osin vapaita painoja. Liikkeet toteutetaan kiertoharjoitteluna, 60s työosuuksin ja 15s  vaihdoin.

Tunnilla vuorotellaan cardio- ja voimaosuuksilla.

Tehoa helppo säätää itse oman kunnon mukaan!

Fitness Class

Hiit30

Tuntuuko, että viikko-ohjelmaan ei jää tarpeeksi aikaa urheiluun? Kokeile kovatehoista intervallitreeniä, eli HIIT-treeniä!
Tehotreeni,joka tarjoaa korkeamman sykealueen harjoitteita yhdistettynä kevyempiin lihaskuntoliikkeisiin.
HIIT treenin etuja ovat lyhyeen harjoitusaikaan suhteutettu korkea tehokkuus, vahva kalorinkulutus ja aineenvaihdunnallinen vaikutus,sekä lihasmassan kasvu.
HIIT harjoite parantaa myös hapenottokykyä, laskee verensokeria ja verenpainetta. Eli todellinen tehomuoto liikunnan suhteen siis kyseessä!

Fitness woman working out on exercise bi

Spinning EASY ja TEHO 30

Spinning tunneistamme löytyy niin kevyempiä pyöräilytunteja, kuin kehoa raskaasti haastavia korkean intensiteetin tunteja. Tunti koostuu erilaisista työ- ja palautumisjaksoista. Haastaa aerobista kuntoa ja tehostaa rasvanpolttoa. Helppo säätää oman jaksamisen mukaan.

Music Performance

Rhythm Spinning 45

Energinen spinning-tunti, joka haastaa hauskalla ja tehokkaalla tavalla! Tunnin aikana suoritetaan erilaisia työsuuksia musiikin tahdissa ja tunti nostaakin peruskuntoasi tehokkaasti!

Tässä rytmikkäässä ja energisessä tunnissa ylävartalon liikkeitä on lisätty dynaamisempaan harjoitteluun.  Tunti sopii kaikille aloittelijasta kokeneempaan pyöräilijään, koska asiakas voi vapaasti säätää vastustaan ja treenintehoaan.

Image by Hipcravo

Kiertoharjoittelu, sali

Tehokas tapa treenata kuntosalin puolella ryhmässä!

Treenit muokataan joko yksittäisen lihasryhmän monipuoliseksi treeniksi, tai käydään useampia lihasryhmiä läpi.

Helppo tapa saada tekniikoihin tarkistusta ja uusia liikkeitä liikepankkiin!

Sopii aloitteleville treenaajille, tai tekniikoihin tarkennusta hakeville.

Image by Benjamin Klaver

RVP - reisi-vatsa -pakara

Tehokas ryhmäliikuntamuoto kun haluat pyöreyttä pakaroihin ja kiinteyttä reisiin! Tunnilla läpikäydään myös keskivartalolle tehokkaita perusliikkeitä.

Eli tiukka tehopaketti joka muokkaa kehoa ja jonka aikana voit itse säätää kuormitusta helposti.

Squatting with Band

PowerPakara 30

Ryhmäliikuntatunti, jossa kehitetään pakaroiden ja reisien lihasvoimaa! Erityisesti pakaraan voi olla vaikea saada voimaa ja tuntumaa, vaikka treenaa jalkoja: tällä tunnilla tuntuma varmasti löytyy ja samalla lihas kasvaa ja vahvistuu,ja mikä parasta, samalla saat hyvän sykkeennoston ja hien pintaan ja saat kehitettyä hapenottokykyä samalla!

Woman Practising Pilates

Pilates

Kehittää voimaa ja notkeutta, parantaa ryhtiä, hengitystekniikkaa, kordinaatiota, sekä kiinteyttää vartaloa ja korjaa lihasten epätasapainoa.

Women Stretching on Yoga Mat

Wellnex Flow

Lempeää kehonhuoltoa ja lihaskuntoa. Monipuolinen yhdistelmä erilaisia kehonhuolto- ja renroutusharjoituksia, sekä pilatesta. Sopii kaikille! Opit aktivoimaan kehon syviä tukilihaksia, rauhoitat kehoa ja mieltä. Lisäät lempeästi liikkuvuutta, voimaa ja kestävyyttä. Wellnex Flow auttaa sinua palautumaan ja antaa hetken pysähtymiselle arjen kiireiden keskellä.

Women in Fitness Clothes

Wellnex MOVE

MOVE it, SHAKE it, LIFT it!

Tehokas kehonmuokkaustunti, jossa lämmittelyn jälkeen seuraa lihaskunto- ja sykkeennosto-osuuksia.

Tunti on loistava peruskunnon ylläpitäjä ja tällä tunnilla pääsee toteuttamaan klassisia helppoja ryhmäliikunnan askelkuvioita, hauskuutta unohtamatta liikkumisen lomassa!

Upper body exercise concept. Beautiful w

TRX - totalbody

TRX-nauhat ovat supertehokas treeniväline, jonka avulla saat lisätehoa harjoitteluun.Tällä tunnilla käymme läpi koko kehon perusliikkeitä. Kehon kulmaa säätelemällä treenistä saat kevyemmän tai todella haastavan. TRX nauhojen avulla on helppo opetella myös oikeita liiketekniikoita ja harjoitella vaativampia liikkeitä kuten erilaisia kyykkyversioita esim pistoolikyykkyä. Tällä tunnilla keskivartalon syvät tukilihakset joutuvat töihin ja pääset kehittämään omaa liikkuvuuttasi ja koordinaatiotasi. Tunti sopii loistavasti myös aloittelijalle.

Pilates Class

Core

Core on raskaampi keskivartalotuntimme. Luvassa tehokas treeni vatsalihaksille: tunnilla vahvistetaan erityisesti keskivartalon syviä tukilihaksia ja tunnilla pääsee haastamaan corea monipuolisesti. Liikkeet ovat hallittuja ja niitä voi varioida oman jaksamisen mukaan. Tunti sopii hyvin myös yhdistettäväksi toiseen jumppaan tai salitreeniin!

Elderly Couple Practising Yoga

Kiinteytys-kehonpaino

Harjoitusmuoto, jossa omaa kehoa käyttäen tehdään voimaliikkeitä, sekä kehoa avaavia harjoitteita, sekä liikkuvuusharjoittelua.

Fyysinen lihaskuntotreeni, joka antaa silti tilaa oman kehon kuuntelulle ja läsnäololle hetkessä.

Girls Doing Push Ups

Full Body

Tehokas koko kehon ryhmäliikuntamuoto, jossa käydään läpi kaikki kehon isot lihasryhmät. Tunti tehdään raskailla painoilla, mutta teknisesti laadukkaasti perusliikkeillä askelsarjoin ja liikeparein.

Tavoitteena selkeästi muokata kehoa ja tehdä sinusta vahvaakin vahvempi!

bottom of page